Thursday, May 19, 2011

KemBinaInsan (2)

     Okay, hari ni nak cerita lagi pasal kem bina insan masa fm 3 tu. tak suka ? takpayah baca lahh derr. 

     Nak kena cerita apa ah ? haa ! ni, masa kem tu, memang 3 hari 2 malam ahh kitorang nangis je keje !! diorang tak habis2 cite nak PMR ni, cuba lah insafkan diri, tengok apa yg ibu bapa anda buat, apa yg ibu bapa dan cikgu2 anda korbankan untuk anda, bertahun2 anda belaja, takkan nak hampakan harapan org2 yg mengharapkan kejayaan kita ? aku macam "bangg, saya dah usaha semampu mana saya boleh, mungkin tade rezeki lagi". Pastuhh, yg paling sedih masa.. WHUAAAAAAA !!!! tolong la, aku tak cerita lagi ni.

     Masa yg paling sedih tu masa slot "TITANIC". perghh ! memang nangis gila2kentang punya la kann. slot ni pasal ada jugak pasal friendship dan dah tentu2 nya la, pasal family mesti ada. Dia suruh tutup mata, bayangkan apa yg dia ckp. Lama jugak la, lebih dalam 15 minit -,- penat. Aku tertidur sebenarnya, mana taknya, malam dah nak ke pagi da masa tu. Sedihh ohh, aku tak tawu berapa gallon air mata aku masa tu.

     Dia suruh bukak mata, tulis surat kepada family, mana tawu dalam perjalanan balik nanti kita kemalangan, umur tak panjang ke ape, aku pun tulis la selebar2 sepanjang2 yang aku mampu beriringan dgn air mata, cewahh !! lepas tu, esoknya, ada member aku ckp, "wehh, kau ingat ak, surat yg kita tulis semalam uh, dgr cerita dia nak post kat rumah nanti". pastuhh, aku macam "WHATTTTTAHH ??, kau serius ke??". pastuh, aku bia je la, kalau dia hantar pun, aku yg selalu check peti surat umah aku. hahahh.


      Serius, best gilakentang siakk ! 

TAK AKAN TERGANTI SETIAP KENANGAN
YANG TELAH TERUKIR.