Saturday, December 31, 2011

I'll be Missing You 2011 ..

January : Carik kerja tak dapat2, almaklum lahh kan, budak baru lepas SPM.. Amek lesen ..

February : Kerja sekejap dekat Kopitiam.. Bos kopitiam tu sangat pelik -,- Amek lesen ..

March : RESULT SPM ! jengg jengg jengg ! Alhamdulillah, keputusan ku menepati sasaran :) 
            lulus ujian kereta :) bestnya bulan ni ..

April : Apa yang terjadi bulan ni ekk ?? 

May : RESULT IPTA ! setelah Allah bagi rezeki masa result SPM, Allah menguji ku.. Aku  
         tidak mendpt mana IPTA melainkan IPTS. Interview maktab perguruan ..

June : Membuat dan menunggu rayuan dari UiTM dengan penuh sabar ..

July : Keputusan UiTM still tak dapat lagi :( tade rezeki lagikk .. tanpa berputus asa, aku 
         membuat rayuan UiTM lagi walaupun dapat tawaran lain ..

August : ALHAMDULILLAH, berkat kesabaran dan doa .. ditawarkan UiTM Jengka, Pahang :)

September : err .. bulan ni kita raya kann ??? (kalau tak silap la) calendar jauh, malehh
                   na amekk ! Mula kerja di Speedmart Alam Damai :)

October : akhir bulan behenti keje. haha. mang aku de share kat speedmart uh -,- 
               Preparation ..

November : hoyeahh ! Hari pendaftaran UiTM :) MDS ! homaii ! ta suka mds nihh, tpi, rindu ! tp tanak kalau ada mds lagi .. kalau aku jdi OC tu len cite. haha.!

December : ALHAMDULILLAH .. kehidupan di Jengka tidak la seperti khabar angin yang 
                  didengari, persekitaran jauh berbeza dgn di KL, penuh kehijauan. 


Banyak suka duka, pahit manis yang dilalui .. Namun, aku tidak berputus asa. Cewahh ! kau da kenapa dohh ayat cani ???