Sunday, November 18, 2012

Istanbul Aku Datang

Isnin 12 Nov.

Pada hari yg tertera di atas, dan tarikh yg juga tertera dia atas.  Aku, dan 3 org lagi member kelua ke AEON Cheras Selatan ntk tgk wayang .!! Dan cerita yg dipilih ialah "ISTANBUL AKU DATANG" ..  Nasib baik lahh dorg ni jenis yg main bantai je tgk cerita ape pun blehh masuk, ada stengah kan cam, "eww, cerita Melayu .?? raya nnt kelua la kat tv.." Sampai bila Melayu nak maju kalau Melayu sendiri yg nak me"layu" bangsa sendiri.  Kan aku dah bising. =,=' K, ini tiket flight kitorg ke Istanbul.  Haha








Aku dengan sorang lagi feeling abis lahh tgk cerita tu, jap gelak, jap sedih.  Haihhh, ta stabil mood tgk cerita tu.  Yg lagi dua org tak tau lahh ape dorg scene sedih pun gelak, scene kelakar lagi la gelak kemain .!!  

Ni pulakk antara tisuue yg digunakan untuk mengelap air mata kalau nangis lahh..

Subway dan Tuttti Frutti sponsor tissue =,='
hahaa .!
Ingat na amek tissue KFC, Mcd pe sume but ta sempat.


Siapa yg ta tgk lagi tu, serious kne tgk jugak .. !! Tak payahh tanya best ke tidak, kalau dah disuruh tgk tu maknanya paham2 je la.  Kalau ta best ta hadenya na promote kat sini.  Part paling klaka aku rasa masa Lisa takut kucing.  Dia mmg takut kucing eh .??? Ade sesiapa tau, tolong la jwb. Haha  Na tgk lagi skali, eh bukan.. Na tgk lagi bnyak kali ..!!!!!!!!!!! 

Pengajaran: Jangan terlalu percaya dengan kata-kata indah manusia kerana ada antara 

                  mereka, langsung tak maksudkannya. :) 

Sekian, terima kasih.

Bagai sebuah cerita... Aku dan dia...
Bermula hanya matanya yang mempersona..