Tuesday, January 24, 2012

Being Ignored

That moment when the only person you want to talk to
 is acting like you don’t exist.


Okay maybe la, MAYBE kau de masak alah ke apa ke kann, okay take time, tapi ! ishh, kitorang an ada. Apa gne ada kitorang kalau tak cerita masak alah kau ? Apa guna kitorang ajak kau kelua kalau taknak dengar cerita kau ? Tolong la, tolong jgn lari dari masalah, jgn lari dari kitorang. Please ?? Jgn berubah, aku tak suka, kalau kau rasa kitorang yg da beruba, kemon la, slow talk. Aku ingat aku balik sini boleh la jumpa kau ke apa ke, ni dah tersmpak un kau macam bad mood. Asal ah ? Okay, MAYBE salah aku jugak sbb tak tanya masak alah kau apa. okay dah ckup, malas nak type da. Aku sayang kau la weii ! bye !


I never meant to start a war,
you know i never wanna hurt you.