Wednesday, October 31, 2012

Things I Want Right Now


BETTER GRADES
15 Nov.  Keputusan final exam (UiTM).  Macam2 rse ada nehh.  Takut, cuak, gementar, semua lahh.  Mcam2 persoalan bermain dlam fikiran ni.  Pointer tahh naik atau turun ta tau lahh.  Mengharapkan maintain atau naik sahaja. >_<’  Jgn lahh jatuh.  Mungkin org akan ckp, “alaa, boleh tu lulus punya, kau boleh buat an..”  Yeah, thanks for that.  Ckp mmg senang bila org ta tau apa yg sbenarnya kita nak.  Memang aku nak lulus, mmg semorg na lulus, tapi aku nak lebih dari lulus.  Inshaallah….  Dah usaha, tawakal je lahh.  Usaha dengan doa, itu restu ilahi.

A GOOD RELATIONSHIP WITH MY PARENTS
Alhamdulillah, ini ta menjadi masalah apa2 krn sememangnya hubungan kekeluargaan ini
memang baik, lebih dari lebih baik.  Terima kasih ya allah.. :)

SOMEONE IN MY SCHOOL  COLLEGE WHO COULD UNDERSTAND HOW I FEEL
“Everybody needs somebody to understand him/her even if she/he is hardly to understand people..”  Ade lebih kurang satu dua je yg memahami.  Aku lagi suka bercakap dgn org yg dekat dgn aku.  Kadang2 rse na spend time luahkan smua ni.  Tapi aku kne tau dorg ade masalah dorg sdiri.  The efficient way is, amek wudhu’, bentang sejadah, pakai telekung, solat..  Ini lebih baik. Inshaallah :)

THE STRESS OF COLLEGE TO DISAPPEAR
“Overthinking ruins everything that’s not there in the first place..”
Bila semua melihat aku lebih dari aku, Bila semua rasa aku boleh jadi lebih dari aku, Bila semua percaya pada kebolehan aku, Bila cinta kini ta lagi bermakna.. Yg ku rasa kini… Ehh ?? *tetiba*  Di situ lahh wujudnya harapan mereka.  Dan di situ juga lahh wujudnya ke-stress-an aku nehh ntk study. =,=’  Bkn stress ntk study sbenarnya, tapi stress bila pk boleh atau ta boleh penuhi semua harapan tu. =,=’  Lagi satu, aku stress ngan KO yg ta perlu ade dah sbenarnya. Kat skolah je sudah la. =,=’





p/s:  Semoga Allah memberi aku kekuatan untuk terus menempuh dugaannya, semoga Allah mudahkan segala-galanya...