Thursday, May 30, 2013

Extra Moist Chocolate Cake

Apa yang nak diceritaan di sini sebenarnya .??
Takda apa yang menarik, sekadar coretan untuk diingat di waktu akan datang.


Apa yg aku lakukan .??  Macam biasa hanya duduk di rumah sepanjang cuti sem ini. Adik sorg di PLKN. Adik sorg lagi sekolah rendah.  Aku yg di rumah ini terkontang kanting mencari udara luar.

Kalau di tempat belajar aku di UiTM Jengka yg tak lahh sebandar dan sekampung sehulu seperti apa yg diceritakan itu, dah pastinya aku akan menjadi aktif, di rumah aku seperti pasif sedikit.  


Tanggal 16 Mei, dengan rasminya lahh aku bergelah Ejen Sah Extra Moist Chocolate Cake (EMCC).  Cake coklat yang sudah setanding Secret Recipe dan lain2 brand terkemuka.
Dan pada hari jugalah, kenalkan.. Business partner aku, Kak Nad .!!! Ngehehehh..
Beliau lahh yg mengajak aku berbusiness begini kerana beliau tau aku ingin berjinak-jinak dalam dunia perniagaan ini. 


Doakan kesuksesan kami yer. :) 

Business Card :)
Untuk tempahan dan lain2.
EMCC Promo :)




Semoga apa yang dilakukan ini dirahmati Allah SWT :)