Monday, October 22, 2012

"We Did Our Best"

Friday, 6th Oct. 2012. 5:15 p.m.

Aku g tau seseorg nehh ckp dah abis paper.  Awal pulakk an aku kelua, paper abis pukul 5:45, pukul 5 aku kelua da.  Aku tak suka check banyak2 kali.  Da smpy bilik, kosong.. Dalam pukul 5:15, aku g tau dia paper da abis pe sume, suruh dia amek balik buku dia.  Dia dah kelua dewan lebih dari 5:45 tu baru di-reply-nya.  Dia suruh simpan je.  Okay then.  Simpan je lahh.  Lepas tu, ade je aku ckp takut lahh pointer jatuh pe bagaii sume, serious sem nehh punya takut lain dari sem lepas.  Aku ta tau lahh da nape aku tetiba bercerita sal study aku kat dia.  Katanya, "da usaha an, tawakal je, insyaallah, we did our best .!!"  Mungkin senang bagi dia sbbnya bolehh diakatakan cemerlang.  Aku tahu ini dari dua org yg berbeza.  Tapi aku terfikir kan bagus kalau dari awal2 dia bagi kata2 semangat ke apa2 ntk aku tak payahh fikir semua benda ni.  Bagi aku pun, rezeki masing2.  Tak perlu nak persoalankan siapa lebih siapa kurang sbb Allah maha adil.  Dah selesai sume nehh, ape yg aku kne buat,doa je lahh ntk yg terbaik sem nehh.  Thank you.